Pinsamt och 3 sköna poäng


Att gnagare blir misshandlade under en AIK-match inne på Råsunda är så jävla dåligt så det finns inte.
Det är så jävla uselt att gå på andra gnagare med slag, sparkar m.m bara för att man har olika åsikter.
Riktigt jävla pinsamt när det dessutom är typ 20 mot 2.

Jag kräver och förväntar mig att en spelare gör sitt absolut bästa under sin kontraktstid i AIK.
Jag tycker att det är mycket tråkigt när bra spelare går från AIK som Bosmanfall.
Det gynnar inte AIK att under en match bua, håna och hota AIK-spelare
Om det finns bra alternativ tycker jag att andra spelare ska spelas in i laget om man vet att en spelare kommer att lämna inom en snar framtid.

Ingen spelare är större än klubben. Det finns dock en stark känsla att det finns en del supportrar som anser sig vara mer och bättre än andra supportrar, till och med större än klubben?! Blir jävligt obehagligt om supportrarna på Råsunda ska styras av propaganda skrikandes i en mikrofon akompanjerad av taktfasta slag från en trumma.
En mysig diktatorisk facist stämmning som sprids över råsunda...



Inga Bosmanfall i AIK!?!? Det är ju ett jävla hycklande om man inte är konsekvent!



Bang, Bang, Bangura!
Vilket jävla guldkorn! Från Värnamo av alla ställen!

Inte så mycket mer att säga om matchen egentligen. Tyckte dock att AIK hade hyffsat bra koll på matchen och 3 poäng kändes helt rätt och jävligt skönt.

Hoppas att Özkan får vara hel resten av säsongen nu. När han spelar är han oftast mycket bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0