Konstruktiv kritik?


AIK - Levski Sofia på torsdag kl 19.00. En match som är kan vara grymt viktig för AIK ekonomiskt och även generera grymt roliga matcher för alla gnagare. Enligt barometernAIKs hemsida är det ca 2500 biljetter sålda... Va fan kom igen nu!



Mycket snack om att styrelsen ska avgå och jag har inte så många åsikter om det egentligen. Har ingen vidare koll på vem i styrelsen som gör vad. Samma sak om snacket om AIKs ekonomi.

Men ropas det inte alltid på att folk ska avgå när det går dåligt för AIK. Var det inte samma styrelse förra säsongen?

Jag har nog heller aldrig sett eller hört någon konstruktiv kritik. Vad blir bättre om styrelsen avgår just nu? Vilka ska sitta i styrelsen?

Angående ekonomin så tycker jag att det är lite märkligt att det inte går bättre. Att Sveriges största klubb inte ska kunna ha mycket större inkomster än kostnader tycker jag är konstigt.



Enligt expressen är en "allsvenskstjärna" en "före detta landslagsspelare" åtalade för att vara torskar, ryktas att båda kan kopplas ihop med AIK...  
Hoppas inte att det stämmer!

För övrigt är det helt sjukt att fotbollsstjärnor, som antagligen inte har så stora problem med att få tjejer, sänker sig till den låga nivån att de går till prostituerade. Men de lider väl av någon slags störning.

Ribéry, Crouch, Ronaldo, Rooney... Listan kan nog göras hur jävla lång som helst. Sjukt smutsigt!



Inte bara styrelsen som det är massa negativt surr runt, även Miller får sin släng. Det gnälls på att det AIK spelar tråkig fotboll. Miller har vänt den negativa trend till något positivt. För det mesta är jag emot att göra tränarbyten mitt under säsong för jag har en känsla av att det oftas inte blir så mycket bättre.

Spelade AIK en rolig fotboll förra säsongen? Det tycker inte jag. AIK vann förra året, det är roligt! Att de vann anser jag berodde på att det hade ett par grymt bra spelare, en målvakt som spelade på topp, en tränare som puschade och motiverade spelarna till max.

Jag tror att det negativa surr runt Miller beror på Bojan, Mutumba och Atta.

Utan Miller tror inte jag att AIK haft 22 poäng just nu.


  
KÖP BILJETT TILL MATCHEN PÅ TORSDAG NU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0