Skitmatch



Ligger just nu ganska lågt med bloggandet, mest på grunda av överhettning. Det har ju varit så sjukt varmt senaste tiden!

Men idag lyckades jag dock ta mig in till stan för att se AIKs första match i CL-kvalet. Jag hade förhoppningar på att få se många nya spelare som ville visa vad de kan, underhållande fotboll och en storseger. Men helvete vad fel jag fick.

Totalt jävla uselt.

Att AIK vann med 1-0 berodde mer på tur än skicklighet. Väldigt dåligt passningsspel, ingen rörelse i laget (förutom Flavio och Engblom som lunkade över och bytte kant några gånger), ingen som hittar nya ytor och gör sig spelbar, mycket tjongande och panikrensningar, dålig organisation.
Med det här spelet som AIK visade upp idag (även det som de visade upp i våras) så kommer AIK att få ett helvete i superettan.

Fan vad svettig man blir bara genom att trycka lite på ett tangentbord. Imorgon flyr jag ut till skärgården igen.

AIK-Malmö på lördag, hur fan ska det gå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0