Ingen Jerry! Men Ivan?


Honduranen Jerry Bengtson som provspelat med AIK erbjuds inget kontrakt och åker hem. Sökandet efter en ny anfallare går vidare och Wesström ska åka till Brasilien om några dagar.

Målvakten Ivan Turina kommer dock att erbjudas ett kontrakt. Något annat kan jag inte tänka mig när jag läser Wesströms uttalande "Vi har bestämt oss för vad vi vill. Nu får vi vänta och se." Inte fan väntar man och ser om det är någon man inte vill ha. Jag kan nog tänka mig att Ivan får gå ner lite i lön men samtidigt får han (hoppas jag) vara 1:a målvakt och spela CL-kval.



För övrigt så är Miran Burgic petad ur Sloveniens VM-trupp och får antagligen nöja sig med att vara reserv på hemmaplan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0