AIK - Trelleborg

AIK spelar idag mot Trelleborg hemma på Råsunda klockan 17.00. AIK har nu satt sig i den situationen att det är "måste vinna" matcher resten av säsongen.

Idag vill jag se följande start 11:a

                                                             Burgic - Engblom
                                             Mutumba - Walker - Dulee - Pavey
                                           Tjerna - Backman - Pertan - Lorentzon
                                                                   Maanoja

Bänk: Baxter, Eriksson, Lundberg, Eguren, Özkan, Flavio och Clecio.

Eguren in när Walker tröttnar. Özkan och Lundberg in om det inte funkar på kanterna.

Tippar 2-0, mål av Pavey och Burgic.

Förmodligen kommer jag inte hinna att åka till Råsunda så jag får försöka följa matchen på tv.

Förra säsongen följde jag just AIK-Trelleborg på tv också, 1-0 slutade den matchen. Sammandrag från den matchen: http://www.youtube.com/watch?v=EyLYNSxQtTM&feature=related

KÄMPA AIK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0