Horribelt!


Trelleborg - AIK 4-1... Ännu en sjukt dålig match av AIK med mängder av horribla individuella misstag.

Inte mycket mer att säga.



Annars tycker jag att det är intressant att många skyller allt på Miller, att han är orsaken till situationen klubben är i nu. Har folk glömt hur det var den här säsongen innan Miller kom?

Den här säsongen blev redan i våras förstörd, nu handlar det bara om att undvika nedflyttning. Det handlar om att kriga sig kvar, det är viktigare att inte förlora än att vinna. Än så länge kan jag tycka att Miller har lyckats sådär.

Men det är en jävligt tuff situation klubben är i. Spelet har varit uselt och AIK får aldrig något gratis. Alla lag vill alltid slå AIK, särskillt när de är regerande mästare.

Miller kom till ett bottenlag utan självförtroende med otroligt stor spelaromsättning.
Jag tycker att det är för tidigt att dömma ut Miller. Jag kan förstå att vissa inte gillar hans stil, men jag tycker han ska få en ordentlig chans.



Missnöje bland supportrar smittar av sig på media som sprider sjukdomen vidare. 

Min högsta önskan just nu är att alla supportrar sluter sig samma och fokuserar på att stötta laget. Jag tror inte att avgångar i styrelsen eller tränaren kommer att hålla kvar AIK i allsvenskan just nu. Fokusera på att hjälpa laget och ta allt annat efter säsongen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0