AIK - Mjällby



Nu är det bara några timmar kvar till hemmapremiären och det ser ut som att det blir lite förändringar i startelvan.

Sedan tidigare är Pertan skadad och det ska bli intressant att se om Milosevic får chansen tillsammans med Backman i mittförsvaret.

Inte lika kul att läsa nu på morgonen att både Bangura och Helgi är skadade och inte kan vara med idag. Som jag ser det är det två av AIKs viktigaste spelare. Båda två finns dock med i truppen.

Ersättare lär väl bli Bangura nr 2 och RÅP. Men jag skulle gärna se Walker som ersättare till Helgi.

I övrigt hoppas jag inte att det blir några förändringar. Catovic tycker jag brukar göra pigga inhopp och även Pavey kan komma in i andra halvlek för att förändra matchbilden.

Mot Råsunda och 3 poäng! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0