Imorgon är det dags igen



Jag missade matchen mot Helsingborg i måndags på grund av magsjuka. Inte särskilt roligt att vara magsjuk och det känns jäkligt bittert i efterhand när man får höra vilken match det var. Mycket bra att lyckas vinna mot serieledarna med en man mindre större delen av matchen och en domare som tydligen gjorde det mesta för att förstöra.

Typiskt att missa en toppmatch på grund av en skitsak...



Men det är bara att ta nya tag och imorgon kommer Gefle på besök hemma på Råsunda.
AIK har varit riktigt starka hemma på Råsunda och har 4 raka segrar och ett formsvagt Gefle ska AIK vinna över. Gefle kommer med 3 raka förluster i baggaget, 0-0 hemma mot dif, 3-1 i cupen borta mot BP och 3-0 borta mot Helsingborg.

Det borde inte vara några större förändringar i startelvan. Nisse är avstängd efter sin utvisning och vi får väl se om Eriksson får chansen från start eller om Alm har någon annan lösning på det.

Förutom en bra match hoppas jag att det blir en riktigt bra publiksiffra imorgon!



Igår gjorde jag en riktigt idiotisk grej. Jag hade med en hammarbyseger på en trippel. Hur kunde jag tro att bajen skulle kunna vinna..? Det var ju som att kasta pengarna i sjön!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0